Ticker

6/recent/ticker-posts

PAKEJ CATERING LENGKAP & HARGA BERBALOI DI KASTURI CATERING JOHOR BAHRU UNTUK PELBAGAI JENIS MAJLIS

PAKEJ CATERING LENGKAP & HARGA BERBALOI DI KASTURI CATERING JOHOR BAHRU UNTUK PELBAGAI JENIS MAJLIS || Tiap-tiap tahun pasti ada majlis yang kita atau orang keliling sambut tak kira majlis perkahwinan, majlis hari lahir, farewell, kursus dimana-mana pasti akan ada sedikit jamuan ringan untuk dihidangkan.. Mesti korang tercari-cxari catering yang bersesuaian yang kena dengan citarasa dan bajet korangkan.. Kali ini aku ada menghadiri jemputan untuk majlis kecil-kecilan..Majlis ini telah menggunakan khidmat servis catering di Kasturi Catering JB.. Aku berkenan sungguh dengan cara susun atur setiap makanan yang disajikan.. Bukan itu sahaja makanan yang disajikan semuanya sedap-sedap & kena dengan citarasa aku..


KASTURI CATERING JOHOR BAHRU 

Kasturi Catering Johor Bahru ialah sebuah syarikat yang melopori dunia kulinari.. Ia menyediakan khidmat servis catering dengan pelbagai jenis pakej yang ringkas dan menjimatkan.. Sejak ia nya mula beroperasi ia telah menyediakan makanan untuk pelbagai jenis majlis dan upacara di johor bahru ini.. Perkhidmatan yang ditawarkan termasuk memasak dan menghidangkan makanan untuk pegawai kerajaan, pembesar negeri, mesyuarat, perhimpunan, pesta, acara persendirian, akad nikah dan majlis perkahwinan.. Bukan itu sahaja majlis-majlis ringkas kepada majlis yang bermaruah, sama ada di bawah kanopi atau di dalam dewan, dan ia juga mampu memenuhi keperluan pelanggan.. Kasturi Catering juga telah menerima servis kontrak untuk menyediakan makanan kepada pemain pasukan bola sepak JDT pada tahun 2016.. 


JENIS-JENIS MENU YANG DISEDIAKAN

Disini ia menyediakan pelbagai jenis menu yang dimasak oleh chef-chef yang pakar dengan kebolehan yang ada untuk memasak menu masakan timur dengan pelbagai jenis menu hinggalah kepada rasa mentah dan masakan barat yang pelbagai, makanan yang disedikan ini pasti akan memikat selera korang semua.. Jom aku share dengan korang gambar-gambar menu makanan yang pasti boleh menjadi rujukan kelak untuk korang oder..
























KETERANGAN LANJUT UNTUK PAKEJ KASTURI CATERING

Kasturi Catering menyediakan pelbagai jenis pakej seperti Menu Daily, Weekly, Perday, Meeting & pakej perkahwinan..

MENU DAILY/WEEKLY



MENU PERPAX




MENU ADDITIONAL


MENU MESYUARAT




MENU DELIVERY



MENU PAKEJ PERKAHWINAN


Macam mana menarikkan pakej yang disediakan oleh Kasturi Catering.. Kalau korang berminat atau masih nak servey boleh lah lihat keterangan lanjut untuk korang tanya pelbagai soalan tentang pakej yang disediakan..Semoga apa yang aku kongsikan dengan korang sedikit sebanyak dapat memberikan manfaat kepada korang..

CONTACT DETAIL

No 3 Jalan Mutiara Emas 5/23
Taman Mount Austin
81100 Johor Bahru, Johor


Phone No.
+6014 722 4205

Email
enquiry@kasturicatering.com.my

OPENING HOURS

Monday - Sunday
9:00 AM - 5:00 PM







Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.